Karlijn (Commercieel Medewerker Binnendienst)
Karlijn heeft inmiddels een mooie dosis commerciële ervaring. Naast deze commerciële taken is zij ook verantwoordelijk voor het aannemen en afwerken van klachten. Op dit moment is Karlijn werkzaam bij een bedrijf in de landbouwsector als Commercieel Medewerker Binnendienst en is zij veelal bezig met het aannemen van bestellingen en het invoeren van deze bestellingen in het online bestelportaal. Ook het ondersteunen van de verkoopafdeling is haar niet vreemd. Karlijn staat in direct contact met klanten om hun wensen en behoeften te achterhalen en biedt hen de juiste oplossingen en gedetailleerde productinformatie. Door haar focus op klanttevredenheid zorgt ze ervoor dat alle administratieve processen, van orderverwerking tot levering probleemloos verlopen. Ze werkt samen met het verkoopteam en andere afdelingen om de commerciële doelstellingen te behalen en de werking binnen het bedrijf te verbeteren. Omdat Karlijn zich niet verder kan ontwikkelen binnen haar huidige positie is zij opzoek naar een nieuwe uitdaging als Commercieel Medewerker Binnendienst.
Karlijn heeft een groot inlevingsvermogen en kan zich hierdoor goed verplaatsen in de wensen en gedachtes van klanten. Transparantie en eerlijkheid zijn eigenschappen die bij haar hoog in het vaandel staan. Eerlijkheid uit zich bij Karlijn door dat zij haar ''hart op de tong'' heeft liggen en hier mee een fijn persoon is in de omgang. Karlijn is recht door zee, loyaal en staat voor open en eerlijke communicatie.
Karlijn heeft een opzegtermijn van 5 weken of eerder in overleg. Ze is voor 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.
Karlijn heeft een groot inlevingsvermogen en kan zich hierdoor goed verplaatsen in de wensen en gedachtes van klanten. Transparantie en eerlijkheid zijn eigenschappen die bij haar hoog in het vaandel staan. Eerlijkheid uit zich bij Karlijn door dat zij haar ''hart op de tong'' heeft liggen en hier mee een fijn persoon is in de omgang. Karlijn is recht door zee, loyaal en staat voor open en eerlijke communicatie.
Karlijn heeft een opzegtermijn van 5 weken of eerder in overleg. Ze is voor 32 uur per week beschikbaar en heeft een salarisindicatie van € 3.000,- bruto per maand.
Werkzaamheden
- Telefonisch beantwoorden van alle vragen van klanten;
- Aannemen van bestellingen en invoeren in online bestelportaal en SAP;
- Behandelen en verwerken van klachten volgens de juiste richtlijnen;
- Helpen van collega's, klanten en het corrigeren van facturen waar nodig;
- Meedenken in het gehele verbeterproces en het implementeren van verbeter ideeën.